tirsdag 1. januar 2008

Happy New Year!

Godt nytt år, folkens!

Eg må berre vise fram den ultimate middagen:) Vi fekk besøke foreldra mine nyttårskvelden, og middagen der er sjølvsagt den beste i verda! Vi har svineribbe, pinnekjøt og mår, kålrabistappe, poteter og surkål/rødkål. Herleg!


Så smell vi ut det gamle året og lagar plass til det nye. Eg trur det ikkje har vore så mykje fyrverkeri her i bygda sidan 2000-årsskiftet. Alle ville vel gjere det grundig i og med at det siste året med vanlege småraketter, og dessuten var veret veldig bra.

Vi håper at 2008 vil gje oss mykje tid, mykje garn og plenty inspirasjon til å vere kreative!

Do you see the fantastic dinner my parents cooked for us the very last evening of 2007? This is my favourite food, and of course it tastes even better when I don`t have to prepare it myself:)
I got a nice picture of the celebration at midnight!

3 kommentarer:

Ida E sa...

Godt nytt år, Anlen. Håper du får masse hobbytid. Når jeg ser på bildet er jeg i grunnen glad julen er over. Moderen kjøpte for mye pinnekjøtt, så det ble maaange måltider (inkludert lapskaus)

Fru Keilegavlen sa...

Ønskjer deg eit godt og kreativt nytt år! Ser ut som ein god nyttårs middag, men det er og godt at jula er over og ein kjem inn i normalt mat modus igjen. ;) Me laga altfor mykje pinnekjøtt og hadde det i mange dagar etterpå... :)

Anonym sa...

Godt nyttår! For en hyggelig blogg du har! Og det matfatet satte i gang produksjonen av vann i munnen.