tirsdag 26. februar 2008

Planar?

For 4 mnd sidan hadde eg planar om å gjere dette:
eit par pulsvarmarar
to par leggvarmarar
tre par tova vottar

strikka vest til prinsessa?
fleire isskrapevottar?
sokkar til både små og store:)
hue til musikanten


No er det ny liste på gang...

Det som står att, er lue til musikanten, det har eg gløymt!
Og sjølvsagt kan eg lage fleire sokkar, det er alltid behov for det.
Forresten vart det berre to par tova vottar, men det var eit bevisst valg:)


Så kva er det eg skal hugse å lage no?

Lue til musikanten (Tychus)
Pulsvarmarar (kvar mnd....)
Vottar til minstejenta
Alpakkaskjerf til meg sjølv

Og så spørs det kor mykje eg kjem på innimellom, ikkje sant?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, det är härligt att ha långa planeringslistor över vad man ska sticka!! :-) När jag går tom för ideer och inte vet vad jag ska sticka blir jag rastlös och på dåligt humör...

Anonym sa...

Heisann. Innom og titter, og for å ønske deg ei god helg :)
Ronille