torsdag 6. mars 2008

Mars-pulsvarmarane er rosa:)

Eg har strikka rosa pulsvarmarar med perler, kan det bli søtare? Ja, det kunne det nok dersom eg hadde hatt nok perler... No måtte eg moderere oppskrifta kraftig, for eg hadde ikkje 180 perler! Dermed vart det ei rad perler i kvar ende, og rundt tommelen. Men dette var stas, så no må eg strikke meir med perler. For eksempel ei lue til prinsessa, som vart ivrig over perler og rosa stas.

Resultatet vart ikke så verst likevel, og dei vart ganske fine:) Enkel oppskrift, og det er fyrste gong eg har strikka med perler. Eg måtte gå på besøk til farmora mi og låne eit par heklekrokar i ørsmå størrelsar -ikkje fattar eg at det går an hekle med slike!!

Garnet er tynn alpakka, og dei er mjuke og varme.


Her kan du finne oppskrifta!

3 kommentarer:

kuriosa sa...

de var kjempefine.
Tror jeg skal prøve de jeg også!
Har heller ikke 180 perler, men din ide var jo kjempegod!

Anonym sa...

Perler og rosa må jo være en hver prinsesses drøm! Lekkert arbeid, ser så myke og delikate ut!

Strikkeglede sa...

De så fantastisk myke ut! Nydelige.