onsdag 19. mars 2008

Småplukk frå påskefjellet

No er vi heime i lavlandet att:) Det har vore nok snø for laaange tider for min del... Ikkje er eg så veldig glad i å gå på ski heller, så det er egentlig berre fint å kome heim. Hytta har ikkje innlagt vatn, så ein dusj står høgt oppe på ønskelista etter å ha kome heim!

Pappaen og prinsessa var ute på små skiturar, medan eg og gullungen måtte halde oss litt nærare basen. Eg tok henne med på spasertur i beremeis, men ein blir jo så trøytt av det!

Her er det bevist: Prinsessa slo hovudet i takrenna då ho var ute og leika rundt hytta:) Meir enn nok snø....

Det fine med snøver og litt lite fristande utever, er at det vert meir tid til å slappe av med strikkepinnane. Eg har strikka eit par tjukkelestar av restegarn. Her har eg brukt ein tråd tynn Regia/ Opal, og ein tråd tynn alpakka. Dei er til prinsessa!

Og så ein hals i tynn alpakka, strikka uten mønster eller særleg mykje planlegging... Men den fungerer!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så herlig lita jente i fin og fargerik lue!! Ønsker deg og dine ei god påske:-)

Anonym sa...

Ja, den søte lille lua.....hva slags garn?? (noro?)
Og ser ut til at dere har kost dere på hytta, der du har vært flink og strikket flotte nyttige ting!

Anlen sa...

Ja, garnet er Noro Kureyon:) Eg har veldig lyst til å bestille meir, særleg fordi det er så gode dollarkursar no...