mandag 13. august 2012

Kvardagen melder seg igjen

Det er ikkje til å kome forbi. Sommaren er slutt, i alle fall er alle snart på plass i den vanlege aktiviteten igjen. Skule for nokre, jobb for dei andre. Vi som går på jobb, er jo i gang alt... Men så lenge skulen ikkje har kome i gang, er det litt rolegare enno også for oss vaksne.

Neste veke er det på'an igjen, med fritidsaktivitetar for store og små. Det blir kjekt, men eg veit også at det blir hektisk.

Eg trur jammen eg skal vere flink husmor, i alle fall på enkelte felt, og legge opp til vekesmeny igjen. Det har eg gjort før, og det var godt å ha tenkt ferdig i forkant! Då er det lettare å kome heim og gå igang, heller enn å "måtte" innom butikken og leite på måfå i hyllene, med det evige spørsmålet: Kva skal vi ha til middag?

Ulempa med å ha planlagt i forkant er at det kan skje uforutsette ting, slik at middagen rett og slett ikkje kan gjennomførast etter planen. Men då får vi heller bytte litt om på dagane? Eg trur det må til. Så no vert det tenking ein gong i veka i staden for kvar dag. Rasjonelt!

Kanskje eg kan gjere det slik på andre felt også? All jobbtenking blir lagt til mandag mellom 13 og 15.30. Resten av veka skal det ikkje tenkast ein fornuftig tanke. Dette kan bli gøy! I alle fall interessant;)

1 kommentar:

Sisselshverdag sa...

Den med jobbtenking en gang i uka, likte jeg :D
Ukesmeny prøvde vi en gang også, men var ikke gjennomførbar.. Kunne jo prøvd igjen. Men i en periode handla vi en gang i uken og tenkte X antall middager, det funka bra. Hvorfor slutten man egentlig med det som virker ???

Ha en flott skole/jobbestart :D