søndag 3. august 2008

Hekla nett og lue

Her er vi igjen!
Eg hekla desse forrige veke, men har ikkje fått somla meg til å feste trådar før i går kveld. I dag låg lua og veska framme, klare til fotografering. Og så kjem ein fotomodell og melder seg svært frivillig;) Ho måtte ha veske ho også, sjølvsagt!

Veska er ein kombinasjon av fleire teknikkar: Botnen er hakka, for då vert alt så stødig og stabilt. Så hekla eg opp på sidene, med luftmasker og fastmasker.
Dessverre gjekk eg tomt for Tuva garn, så då eg fann ein butikk med garn, måtte eg sjå etter noko som kunne brukast. Eg plukka med meg to nøster Idena Bamboo, og har jo brukt dei. Men eg er ikkje veldig begeistra for garnet. Det er mjukt og godt, men ekkelt å hekle med. Og enda verre var det å feste trådane.

Kombinasjonen brunt og blått er ikkje så dum:)


Neste søndag skal vi vere vertskap på eit matutsalg ved enden av eit vatn her:) Då må vi stille med 6-7 kaker pluss eit fat med sveler. I går laga eg to av dei, dvs eg laga fire, så eg har to sjølv... Nøttebotn med pærer og krem på, det er enkelt og snaddergodt. Og suksessterte er nesten det beste eg veit. Mandelbotn med smør/eggekrem på toppen, nam!!

Den eine av desse vert donert til kafegjestane, den andre skal eg ha i reserve sjølv! Det beste er at begge dei to typene er glutenfrie! Då kan svigerfar få kake neste gong han kjem;)

7 kommentarer:

Unknown sa...

Så flott veske og lue su har heklet, likte godt fargene du hadde valgt her..
Kakene dine så utrolig gode ut.
Ønsker deg en fin søndag :-)

LivM sa...

Deilige kaker, de skulle jeg gjerne hatt! Flott lue og nett også!

Anonym sa...

Fin fargekombinasjon, og takk for advarsel om bambusgarnet. Jeg har nettopp gjort kort prosess med et annet garn som bare delte seg, skikkelig pyton å jobbe med.

Kakene dine så fristende ut, nam!

Judit sa...

Imponerende, tror kanskje jeg må komme på besøk en tur snart!

Hakking vet jeg ingenting om, er det vanskelig?

Anonym sa...

Å yummi, de kakene så smellgod ut!!

Anonym sa...

Fin lue og veske, og den kaka der ser jo bare nydelig ut:-D

turvid sa...

Nydelig modell! :)