tirsdag 27. mars 2012

Islenderlue? Aldri høyrt om slikt;)


Etter at eg strikka ein islender til gubben, vart det litt garn igjen. No vart det ei lue:) Greitt å strikke samme mønster som gensaren, då. Eg har mykje større hovud enn mottakaren, men han var ikkje tilgjengeleg som modell, så då fekk eg heller berre bruke meg sjølv som modell igjen:)

Oppskrift på lua hadde eg ikkje, men eg laga noko som liknar ganske mykje på ein islendar.... Vegen blir til medan ein går, ikkje sant? Det er i stor grad sant når eg strikkar:)

7 kommentarer:

Unknown sa...

Flott lue:-D. God påske til deg:-)

Hilsen Bodil F.T. sa...

Var no veldig flott da! En god ide!

Line Kristine sa...

Så lurt! Dette ble jo ei skikkelig islender-lue :)

Greta sa...

Veldig fin lue. Du kan det å få til fine løuer, sjølv om du ikkje ahr mønster.

Annika sa...

Tøffe den blei!

Martesysta sa...

Stilig :-)

Jorunn S. sa...

Kjempefin. God ide!
GOD PÅSKE!