tirsdag 10. august 2010

Eg har møtt ei levande strikkemaskin


Eg strikkar jamt og trutt, men ikkje i racerfart. Det gjer mor til svigerinna mi! Hjelpe og trøyste, ho har strikka over 20 par sokkar dei siste 4 vekene. Ho har vore på ferie på Sunnmøre, og då vert det strikka ein god del.... Eg tok bilete av haugen som var att etter at ho hadde gitt vekk sokkar til både barnebarn og andres barn, både store og små fekk sokkar. Nokre er strikka rett fram, utan mønster. Men mange er med selburoser, og andre har senjaruter? I alle fall forstod eg det som at det eine mønsteret var frå Senja.


Musikanten og minstemor fekk kvar sine sokkar. Litt forskjell på storleiken;)


Strikkemaskina bur til vanleg i Kirkenes!


9 kommentarer:

Maria sa...

Jøss,den strikkemaskina skulle jeg gjerne hatt.

Liv sa...

Åååå,herlig!
Den dama har ikke forpliktelser som barn og sånn, vet dere;)

Det har ikke jeg heller og jeg kan strikke MYE mer nå enn før. Det er en deilig tid. Ungene er blitt voksne og klarer seg godt - jeg har mer tid til meg selv og strikkingen..

men jeg vet jo ikke om det går like fort med meg som strikkemaskinen fra Kirkenes;)

Greta sa...

Det var litt av ein haug. Ho koser seg med strikketøyet ho. Det er kjekt det. Litt ensformig med berre sokker, men kjekt alikevel. Heldig dere som fikk noen sokker. ha ein fin dag videre

Fra det lille røde huset.. sa...

Oy! Ja jeg beundrer ALLE som strikker sokker! Har ikke strikket et eneste par i hele mitt liv....

Men jeg har strikket mange kofter, kjoler, gensere,votter, luer, babytøy, osv.... (Strikket min første lusekofte da jeg var 14 år...)
Setesdal-kofte i hvitt og svart, husker jeg....
...men ikke en eneste sokk...

Ha en fin dag på Sunnmøre!

Sidselsidserk sa...

Det var en imponerende haug! Flotte sokker var det også:-)

tintin sa...

Den strikkemaskina laga mykje fint, har ei slik ei eg og, men ho kjører periodevis storproduksjon - faktisk i så stor grad at eg aldri har lært meg hæl og tå på selbusokkar o.l.

Vi er heldige!!!

Fra det lille røde huset.. sa...

Hahaha så artig at du kom og "ødela statistikken" min! Velkommen skal du være! ...men jeg grubler enda på spørsmålet.... hehe.
Koselig at noen "legger seg til"..

Ha en fin kveld...

Toril sa...

Herlig!
Slik skal jeg bli når jeg blir stor :D

Frau Putz sa...

WOW! Det var godtnok mange sokker på kort tid - og så fine tilmed.

Jeg elsker hjemmestrikkede sokker - og "heldigvis" er det snart tid til sokker igen.