torsdag 10. februar 2011

Endeleg: Eg har strikka jakke!


Eg er stolt over å vere ferdig:) Tidleg i januar handla eg garn til denne jakka, etter at eg fann oppskrifta i boka Norsk strikk. Det gjekk fort å strikke, men det var det med å sy og klippe opp... Det tok lenger tid enn ein skulle vente!

Jakka er tjukk, eg trur den blir mest brukt open no framover. Neste vinter kan det bli godt å ha ei slik igjen. Jaja, det kan jo bli godt å ha no også, for det er vel ikkje heilt vår enno?
Garn: Sisu og Kitten Mohair.
Det einaste minuset med å strikke med dobbel tråd, er å ha 4 eller 6 nøste hoppande rundt på ein del av omgongane. Det blir ganske fort surr av slikt!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Nydeleg!! :D

karna sa...

Kjempefin jakke, lekker i fargene. OG jeg kjenner godt igjen det med at montering tar tid ,-)

Unknown sa...

Åhhhhh....Kjempefin:)

Tove sin strikkeside sa...

Kjempeflott jakke

Greta sa...

Stilig jakke. Likte den godt. Men eg klipper ikkje i strikkaplagg så da vert det vel ikkje strikka denna da. Men eg kan strikke andre ting. Du er flink som får det til. Ha ei super helg min venn

Vibekes lille ullne sa...

Kjempefin jakke, og klippingen ser ut til å ha gått flott. Det er da ikke for varmt for en slik jakke enda vel (dessverre)? :)

Lunamon sa...

Å kor fin den er!
Min ligger der med 3 cm igjen å strikke, så er det klippinga som har stoppa meg. Jobb som egentlig går fort, det tar tid å grue seg til det...
http://blogg.hobbyboden.com/lunamon/index.php/2010/02/04/p28864

solveig sa...

Fin jakke! Nydelege fargar!

Unknown sa...

Så flott jakke du har strikka!