mandag 1. desember 2008

Fyrste kalenderpakken er opna!

No har eg venta ilag med jentene i huset. "Når er det lov å opne fyrste pakken??" I dag var det endeleg på tide å finne fram pakke nummer 1. Eg er så heldig at eg har ein eigen kalender berre til meg:) Det er mange år sidan sist! Men i år er eg med på eit kalenderbytte gjennom Hobbyboden. Då fekk vi utdelt ein kalenderbyttevenn, så eg har sendt kalender til Annie og fått ein tilbake frå henne.

Her er den fyrste pakken! Eit par søte knappar, med eit tips eller to til kva dei kan brukast til. Eg veit ikkje kva prosjekt dei skal få vere med på, men dei får ein god heim i knappeglaset mitt så lenge! Tusen takk, Annie!


Elles har eg strikka eit par vottar. Oppskrifta er ca blånisse, men eg brukte garn frå korgene mine. Dette er Vamsegarn. Dei store er til meg, dei små er passe til prinsessa på 5 år. Eg trur dei skal i bruk i morgon, då skal barnehagen på skogsfest. Det er ein fin tradisjon! Alle born, foreldre og tilsette er i skogen ein times tid, etter at det har blitt mørkt. Spennende for dei små! Det brukar å vere bra med faklar og eit bål, så vi har litt lys. Og så kjem nissen og deler ut posar med barneproduserte julekaker;) Kjempekjekt! Og litt kaldt. Så det er bra å ha tova vottar....

1 kommentar:

Anonym sa...

Så søta votter du har laget.
Jeg har også kosa meg med kalenderen, og gleder meg til å åpne neste pakke:)