tirsdag 27. januar 2009

Eg har jammen fått mi andre utmerking:)



"Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET- nærhet i rom, tid og forholderne er usedvanlig sjarmerende og søte, og formålet er å finne og å være venner. De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse. Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet, vil enda flere vennskap ha forplantet seg. Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse!"

Tusen takk til Frau Putz for å ha sendt denne vidare til meg! Og for fine ord på kjøpet:) Om du ikkje har besøkt Frau Putz før, må du gjerne gjere det! Det er ein hyggelig blogg, og dansk er ikkje SÅ vanskeleg...

No har eg vel ikkje heilt kontrollen lenger, eg syns at det er mange som kan fortene ei utmerking, og er ikkje sikker på kva retning eg skal snu meg for å dele ut denne vidare.

Kanskje Judits Granskog kan få den, så du kjem på å oppdatere litt av og til;) Herlig!


Elles kan eg dele den ut til alle som syns det kan vere verdt å ta imot!

1 kommentar:

Judit sa...

Tusen takk for omtanken og utmerkingen;-). Jeg skal "behandle" den videre i bloggen min i helgen.