torsdag 26. februar 2009

Digert siteunderlag:)


Eg har strikka eit siteunderlag i dag, og det er sikker eit med plass til to rumper på... Eg la berre opp til eg hadde brukt opp enden på garnet, og så strikka eg striper til eg ikkje hadde meir garn igjen av den tjukke typen:)Det er mogleg at kan dele det i to etter at det er tova, men det er litt greitt å ha eit med plass til ei lita jente tett ved mamma også:)

Dette har eg strikka i dag, innimellom bursdagsselskap og denslags til ære for Prinsessa. No er visst klokka over midnatt, så det var visst i går eg strikka....

Det er snart leggetid, og så skal vi på hytta!! Må berre pakke litt fyrst, det rakk eg ikkje i dag. Det vart for mykje strikking....

6 kommentarer:

KATTEMORS KOSEKROK sa...

Er på bloggrundebesøk og ser på hvor mye flott som er produsert. Og ønsker deg en riktig god helg

Annika sa...

Må sei du e raske å strikke ja!
Når du skal ha dej ei lita strikkepause, ligge der ei utfordring til dej på bloggen min.

God helg!

Anonym sa...

Godt med plass til to! ;o)

Ha en fortsatt fin helg.

Judit sa...

Bruker du sitteunderlagene som de er etter toving, eller syr du på noe mer vanntett under?

Anlen sa...

Eg skal tove dei, ja:) Og etter det brukar eg dei som dei er.

Eg må innrømme at eg ikkje tek med desse på våte plassar. Då brukar eg heller dei "vanlege" som er vanntette. Desse er best til tørre plassar, som på turar der matpausen foregår på ein stein;)

Hanne sa...

Veldig hyggelig med sitteunderlag som har plass til to rumper. Fint var det også!
Du har lagt ut masse nytt og koselig på bloggen din - artig å være gjest!