lørdag 7. februar 2009

Morsdag:)

Det er straks morsdag, klokka er nær midnatt. Kva er eigentleg poenget med dagen?

Og kva skal ein seie når småjentene lurer på kva denne dagen er?

Tja, har alle mødre bursdag samtidig? Skal vi berre vere snille med mødrene våre denne dagen? Kva med onsdag ettermiddag midt i mai, skal vi ikkje vere snille då?

Jaja, eg er med på at det er handelstanden som tener på morsdag og farsdag. Vi "må" kjøpe blomster og gåve til mor, det er standarden. Om vi ikkje gjer det, får vi litt dårlig samvit... Samtidig er det veldig koselig å både få og gje gåver.

Vi er jo glade i mamma! Og bestemor:)

Mamma fortener ei gåve, eller tre. Ho fortener også at vi er snille og oppfører oss slik vi bør, både på morsdagen og elles i året.
Frukost på senga var aldri noko mor mi hadde store ynskje om, og det støttar eg... Det er uansett kjedelig nok å skifte på sengene, og med masse smular vert det berre eit ekstra skift... Mat er best ved bord, eller krølla saman i sofaen.

Det aller beste med morsdag for min del er at eg kan forvente at pappaen i heimen står opp saman med borna og eg får sove leeeenge! I alle fall lenge nok til at frukosten er klar:)

God morsdag!

3 kommentarer:

Monicas sa...

fint innlegg....æ e og enig i at det e meir koselig med en gave en dag mett iuka, i mai eller morsdager og sånn....ikke så opptatt av sånnt, å sambo e ikke såå flink te å kom heim med blomster, men fikk da en super fin tulipanbukett, å den varmer....go søndag og morsdag til deg og

hobby dilla sa...

Hesann:) første besøket mitt her. Flott blogg du har med mye fint:) Er artig at du liker så godt tyrkia....det gjør vi og! Mannen min er tyrker og vi tilbringer så og si hver sommer der. I fjor var vi der i 2 mnd!( farspermisjon+ feriuker) Har en leilighet i østre alanya(25 m gaten) ikke så langt fra oba. Flott land å feriere i både for store og små:)

Du får ha en fin morsdag!
(Har lyst å legge deg til blogglisten min...håper det er i orden)

AnitaK sa...

Hei, flott innlegg. Jeg må vel bare innrømme at her i heimen har vi tatt til oss tradisjonen med Morsdag (for ikke å snakke om Farsdag :)) men vi har en familiebursdag i samme tidsrom uansett så da blir det kake okke som. Ønsker deg en fortsatt god håndarbeidsuke.