tirsdag 3. mars 2009

Ein kopp te?

Er det noko i denne koppen, eller?

Eg har ei kjekk syster som for tida bur og jobbar i Shanghai, Kina. No har eg fått ein samlepakke med bursdagsgåver for stort sett resten av året;) I pakken fann eg også to slike bokser.



Kanskje bra for meg og dei andre mottakarane at det fins ei oppskrift på korleis dette skal gjerast. Enkelt er det: Legg ein slik liten klump av ubestemmelig art i ein stor kopp, hell over kokande vatn, vent litt og drikk. Om du tør...



Det er altså ein heil liten blomsterbukett i teen min:) I alle fall ser det slik ut. Og smaken er ikkje så dum, faktisk!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ååå så gøy! Jeg har så lyst på sånn te, men her er de jo kjempedyre. Føles litt sløstete å bruke masse penger på noe slikt liksom. Men det hadde vært gøy å se blomsten folde seg ut nedi koppen. Kanskje jeg må kjøpe en bare for å prøve. Eller reise en tur til Kina, hihi!

Ha en fortsatt god helg!

May-lill sa...

det høres utrolig spennende ut. Bra at smaken og var grei