tirsdag 16. juni 2009

Eit "arbeidslaus-kva skal eg finne på no-prosjekt" er ferdig.

I korger og kasser har eg litt forskjellig garn liggande. For eit par dagar sidan sukka eg over at eg ikkje hadde noko prosjekt på pinnane, og visste ikkje kva eg skulle finne på. Då gjekk eg ein tur til garnlageret mitt;) Der fann eg for eksempel to nøster Løvegarn, ei gåve frå ein hemmeleg ven. Dette måtte kunne brukast til noko!
Så det vart ein krage, og tilhøyrande pulsvarmarar. Begge deler er strikka i kabelmønster, altså det enkle flettemønsteret eg har brukt i fleire luer i det siste.

Dette kan verte dekorativt til ein av mine mange svarte gensarar, når det vert litt meir haust på kalenderen. No er det tidvis ganske haustleg ute, men eg nektar å tru at dette skal vere sommaren vår i år!

3 kommentarer:

Tovepia sa...

Det ble direkte lekkert!!! Kabelstrikk får jeg undersøke hva er, ser interessant ut. Ha en god dag videre, håper du ikke får bruk for dette før til seiiin-høsten;)

lenaf sa...

Vilket läckert garn!

Judit sa...

Nydelig arbeidslausprodukt. Likte veldig godt fargen:-)