lørdag 13. juni 2009

Hemmelig venn har sendt meg gåve!

Eg har fått pakke i dag, og så har eg sendt ein pakke i ei litt anna retning. Slik kan vi kose oss, vi som har oppdaga www.forum.hobbyboden.com...

Dette var ein spennande pakke, eg måtte umiddelbart opne teen og snuse litt ekstra. Og så vart det jammen laga te også, nokså fort. Eg har aldri sett te med kakaosmak, og eg har sjølvsagt heller ikkje smakt det. Det var faktisk godt;)

Yndlingsgarnet mitt! Tynn alpakka! Snakk om heldig dame, no har eg berre valgets kvalar: Kva skal eg lage? To mjuke, deilige, naturkvite nøste, og dei luktar godt også:) Kakaoteen har gjort garnet til ein ekstra fin opplevelse. Ein ekstra dimensjon, så å seie!
Ser du at eg har fått knappar også? Tre turkis/blå/petrolblå knappar! Søte, ja?
Tusen takk til deg, min hemmelige venn!

2 kommentarer:

Tovepia sa...

Kom plutselig på besøk og så du hadde så mye fint i strikking, så jeg satte meg som følger av bloggen din;) Sitter i ei hytte på Nord-møre for øyeblikket og savner sommervarmen;)

Elins Strikkeri sa...

Jammen er du heldig som har ein sånn snill hemmelig venn,Det alpakkagarnet er berre nydelig:)