søndag 12. juli 2009

Jordbær? Nei, det er ein blomst!

I luealongen denne månaden kunne vi velge Clochette som eit alternativ. Denne syntes eg var søt, så eg måtte prøve:) Denne versjonen er strikka i tynnare garn enn originalen, så eg brukte største maskeantal trass i at dei andre som har strikka denne har fått mykje for store luer. Babyull er mjukt og deilig:)Og det beste er at eg hadde garnet liggande...
Gullungen syns lua ser ut som ei jordbær, men eg prøver å forklare at det er ein blomst... Jaja, det er ikkje så farleg. Ho likte den i alle fall!

8 kommentarer:

Tovepia sa...

Kjempesøt!! Synes gullungen din har litt rett, jeg. Den er litt som et jordbær, og det forringer ikke lua;) Ha en flott søndag!

Hanne sa...

Kjempe søt lue. Et godt valg å strikke. Ønsker deg en fin søndag :)

Unknown sa...

Hei...
Søt jordbær jente dette ble...
Ha en fin uke...

Bente sa...

Den var supersøt! :)

Hege sa...

Så flott lue! De er bare så utrolig nydelige!

Hanne sa...

Søt som jordbær og vakker som en blomst - flott lue til vakkersnuppa!

Wenche/chawo sa...

Blomst eller jordbær ,lekker er den i uansett.

siddisisalou sa...

Kjempefin blomsterlue. Jeg har strikket et par jordbœrluer i det siste og de ser litt anderledes ut - har lyst til å strikke en blåbœrlue til en gutt, men har problemer å finne rette fargen her hvor jeg bor - eller kanskje blåbœrene er mørkeblå ?????