fredag 3. juli 2009

Oj, eg har oppdaga massevis av strikkeoppskrifter!

Her kan du også finne massevis av oppskrifter samla. Nokre er kjende frå tidlegare, men eg har ikkje sett alle desse før. Kanskje berre eg som er treg, det kan vere ei muligheit;)

Mange oppskrifter er gratis tilgjengeleg, medan andre kostar nokre kroner.

Eg likte at det var ei norsk kort forklaring på kva du finn dersom du klikkar på linken. Av og til har eg vore borti sider der du ikkje veit kva du får før du har gått inn på linken og sett. Det kan jo vere greitt å kunne sile litt!


Little sister dress har noko ved seg. Eg ventar i spenning på kva tanteborn som kan kome:)

3 kommentarer:

Tovepia sa...

Takk for tipset, har vært på alle linker og merket meg interessante ting;) Fortsatt god dag til deg!

Tino sa...

Takk for hyggelig besøk, og at du deler link.
Ha en fin søndag :)

Anonym sa...

Hei Det er så kjekt med nye mønster.Takk for tipset.Ha en riktig fin Søndag.Bodil B