torsdag 17. september 2009

Hemmeleg venn:)

Wow, eg fann ut kven som sende meg pakke med ein gong:) Tusen takk for ein flott pakke, hjerter! I pakken fann eg to nøste Robin Chunky, eit garn eg aldri har sett før! I tillegg fekk eg ei nål med stein på, te og ei såpe med hjerte i;)Tusen takk!!

Eg vil gjerne vise fram kveldsmaten min også! Sjå kor deilig:

Gubben måtte berre køyre på besøk til svigers for å få med seg heim ferdig kokte krabber. Dei var framleis litt varme då dei kom på bordet her. Krabbe er nydelig!

2 kommentarer:

2ne sa...

Riktig gjettet det ja :-) Håper du får brukt det til noe. Ha en riktig god helg.

hobbyvenn sa...

Så heldig du har vært. Garnet så spennende ut, og kveldsmaten var det jo ingenting å utsette på. Her i huset er jeg den eneste som liker krabber så da blir det sjelden kost... God helg.