lørdag 20. mars 2010

Gåve frå ein veldig hemmeleg venn:)

I dag fekk eg pakke i postkassa, og det likar eg alltid! Og når det er ein så flott pakke, er det jo berre enda betre.

Men det var lite hint å få om avsendaren! Heldigvis er det berre nokre få dagar til eg får vite det uansett, i avsløringa på hobbyboden. Enn så lenge kan eg kose meg med innhaldet!

Tre deilige nøste med alpakka, to av dei er babysilk-alpakka og det tredje er "vanleg" alpakka i ein søt rosafarge. Fire lys, og påskesjokolade! Nam:) Den har eg gøymt i strikkekorga mi... Tusen takk, min hemmelege venn!

4 kommentarer:

Hege sa...

Flott gave :) Slik en sjokolade fikk jeg å, men den er borte for lengst :P

mimouna sa...

Det var en pakke med mye fint i. :o)

Måtte smile litt av smokk-dramatikken i forrige innlegg. Det er skikkelig krise å ikke finne sutten ja! Er glad mine er ferdig med slikt.

Ha en fortsatt god helg!

Tove sin strikkeside sa...

Fin gave du også har fått.
Måtte smile da jeg leste om krisa med smokken. det brakte fram mange minner - men hvis jeg forteller disse historiene til mine 4 20åringer, blir de sure
God helg

sjeroks sa...

For en utrolig flott pakke:D DEr var det jo virkelig noe til en skikkelig kose stund. Garn i herlige farge og kvalitet, lys og sjokolade. Kan det bli bedre;P