torsdag 4. mars 2010

Resyme:)

Sidan eg skrytte i forrige innlegg, må eg ta ein liiiiten oppfølgar her. Konserten med Inger Lise Rypdal var i går kveld, og vi var nok litt spente alle sammen. Koret er ikkje eit kor frå før, berre sett saman i høve dette prosjektet. Kanskje var det ekstra kjekt, fordi vi fekk vere saman med "nye" songarar. Eg kjenner jo alle frå før, men det er ikkje alle eg har sunge i lag med:)

Prinsessa var med på konserten, fordi ho syns musikken er så fin. Og ho likte det, sjøl om det vart mykje fortelling på toten-dialekt mellom songane. Det var ikkje så lett å forstå kva dama sa...

På førehand var vi spente på om det ville kome mykje folk ein onsdagskveld, men det vart jammen nesten fullt! Og det var kyrkjekontoret glad for, sidan dei måtte ha minst 200 betalande for å halde budsjettet.

Eg er fornøgd, eg!

Og så trudde eg at Inger Lise var litt større, men ho er jo nesten bittelita;) I alle fall mykje kortare enn meg!

1 kommentar:

Ugla sa...

Er artig med slike konserter. Jeg har som mål at jeg skal gå på flere konserter når ungene blir litt større.