søndag 7. mars 2010

Søndag i 7 pluss:)

Endeleg er det såpass varmt i lufta at vi ser at snøen smeltar! Det er sånne mengder snø her at det vil ta laaang tid før all snø er borte, men berre det vert svarte vegar er mykje gjort. Og etterkvart vil vi kanskje kunne sjå krokus og påskeliljer? Det er nok ikkje mykje som manglar på ein meter snø på flatmark, så sjøl med 7 grader blir det nok kvit ei lang stund.

I dag har vi hoppa tau. I alle fall snurra pappaen og eg tauet så Prinsessa kunne hoppe. Vi prøvde også;) Det var 1,5 kvadratmeter bar veg utanfor, og det var nok!


I dag fekk eg lyst til å lage pai:) Vi hadde litt ulike spekepølseversjonar i kjøleskapet, og nokre av dei vert ikkje etne. Men i pai vert det jo godt!

Til paien er det greitt å ha noko noko brød, og salat. Sidan eg ikkje hadde loff i frysaren, vart det baking også.




Lerkegarnet mitt ligg langt oppe i korga mi, så eg kjem raskt til det når eg er arbeidsledig. No vart det ei enkel lue med rullekant til Prinsessa. Det er garantert kløfritt;)


Ingen kommentarer: