søndag 18. april 2010

SNØ?


Til rette vedkomande.
Eg vil med dette sende ei klage. Det er feil ver i dag, og det er ikkje i samsvar med mi bestilling for denne perioden. Eg skreiv spesifikt: Sol, 5-8 varmegrader og spirende blomster i bedet. Og når eg ser ut no, registrerer eg ei feilleveranse som eg ikkje kan akseptere.

Eg vil kreve at den snøen som er sendt i dag, blir fjerna umiddelbart, og eg på ingen måte godta ny snø før tidlegast 12.desember 2010.

Kompensasjon for slike alvorlege feil burde vere ei sjølvfølge, og eg vil med glede ta imot nokre ekstra varmegrader som erstatning.

På førehand takk.


5 kommentarer:

Tove sin strikkeside sa...

Enig med deg. Trodde at snøskuffa hadde fri til neste vinter!!!!!! Traff en mann på gata som mente sommeren hadde vært kort på Hareid i år - 14 dager

Greta sa...

Heldigvis ingen snø her , men bitende kaldt. Nå vil vi ha varme.

arieldog sa...

Snø er fint det, men kvifor lure oss med sol og vår først, såpass vi får trua på at sommaren er komen?

Strikkebesta sa...

Oh Lord wont you buy me a Mercedes benz......:)

tintin sa...

Du kan da håpe at det var den berømte "Erle-ria". Ha ei fin helg:)