tirsdag 12. oktober 2010

Oslohelg!

Det er så deilig å ta ein tur ein sjeldan gong! Det var ein god grunn til besøket, 40-årsfeiring er alvorlege saker. Line hadde invitert ca 30 venninner frå alle slags ulike perioder, og vi hadde ein fin kveld på Heimen i Rælingen:) Vertinna stilte med nydeleg tapas, og gode kaker etterpå. Det var så kjekt at timane flaug frå oss:)

Med berre mobilkamera vart det dårleg med bilete frå kvelden. Då får eg heller fortelle litt meir om kva eg gjorde:)
Eg tok ingen bilete fredag, då eg var på shoppingtur i Oslo ilag med Judit. Tre garnbutikkar fekk vi med oss:) Og litt anna, men ikkje så mykje....
Elles var eg på spasertur ilag med systra mi og familien både laurdag og søndag. Det er mange fine perler rundt Sandvika.

Eg likar fine haustdagar! Det er så nydeleg med alle dei sterke fargane og den kalde, klare lufta. Vi gjekk over til Brønnøya søndag, og der fann vi ekstra sterke fargar... Minstemor lurer på korleis ein kan plante blå tre, ho forstår ikkje heilt at nokon kan vere sprø nok til å male eit heilt tre:) Men eg syns det vart ganske stilig. Kanskje skulle eg hatt eit liknande i hagen?
Brønnøya er forresten ei lita perle. Det er ikkje bilveg dit, alle må gå over gangbrua for å kome dit. Så då er det veldig fredeleg der! Men rett nok ganske mange hytter. Og nokre fastbuande også.

Kanskje er det like vakkert med flammande oransje tre??



Vi var også på kunstutstilling på Henie-Onstad senteret, det var ei spennnande utstilling av Joan Miró Denne går det an å besøke for dei fleste!

4 kommentarer:

Tovepia sa...

Som du har kost deg, så trivelig! Og det blå treet var jo et herlig innslag for en blåmann som meg:D
Nyt uka og klem fra meg;)

Vibekes lille ullne sa...

Det er koselig med en tur i blant. 40års dag er jo ekstra stas da. At været var så flott regner jeg med at gjorde turen ekstra fin! Ble det noe garn fra garnbutikkende da? :)

Strikkebesta sa...

Kjekt at du har kosa deg når du for på sløng:)

Liv sa...

Så moro å reise på tur. Fint vær og godt selskap, det er tingen!