torsdag 28. april 2011

Vakre Ålesund


Ålesund er Byen. Ikkje fordi det ikkje fins andre byar omkring oss, men fordi Ålesund alltid har vore Byen vi har forhalde oss til. Om vi skal på skikkeleg shopping, er det Ålesund som er hyggelegast. Og dersom vi tek turen til kjøpesenteret Moa, er det ein eigen liten by, om ikkje såååå hyggeleg. Der er det meir praktisk;)

Men sjå kor vakker byen er!

Dersom du har lyst til å sjå meir om bakgrunnen for at Ålesund vart ein vakker Jugendstil-by, kan du stikke innom Jugendstilsenteret.
Jugendstilsenteret er plassert i det gamle apoteket, ei staseleg bygning!

Har du ikkje besøkt Ålesund før? Kanskje du må prøve:)

3 kommentarer:

Brit Strikkenerd sa...

Heimlengselen gneg meg seier eg:) Vakker og trivelig by:)

Greta sa...

Ålesund er ein vakker by ja. Og siden eg har flytta fr sunnmøre, vert den igrunn berre bedre og bedre. Skal opp att ein tur i sommer. Det må eg. Supre bilder. takk!!!!

mimouna sa...

Har aldri vært i Ålesund jeg, så kanskje jeg må ta turen dit en gang. Ser ut som en fin by!