onsdag 28. desember 2011

Kanskje den mest spennande julegåva i år



Hobbyboden kan friste med så mangt. Eg vart med på hemmelig venn i julerunda, og då fekk eg tildelt ei hobbydame i Oslo som eg skulle sende pakke til. Sjølv fekk eg ein pakke frå ein eller annan som eg ikkje kjende identiteten til. Men det var ikkje umogleg å gjette at det var Tove som stod bak denne pakken. Ho budde her i mange år, før ho flytta lenger sørover langs kysten saman med prestemannen sin;) Tusen, tusen takk, Tove!!

Her var det sjokolade, te og serviettar. Og så masse deilig rosa garn, som jentene mine kjem til å nyte:) New Zealand lammeull, alpakka og deilig melert pusegarn!

4 kommentarer:

gyldenkron sa...

Heldige du. Det var julegaven sin det. Nyt den! Ha en fin romjul. Flotte luer under her

Unknown sa...

Så heldig du var, Tove Lisbeth er ei snill dame med hjerte av gull. Fortsatt god romjul og et godt nytt år ønsker jeg deg og dine. Klem fra Kristin

Tove sin strikkeside sa...

Jeg er glad du likte gaven. vet du liker rosa/strikker mye i rosa. Håper du får strikket noe fint både til liten og stor.
Jeg har erfart at en blir ikke fattig av å gi.

Greta sa...

Herlig julegave. skjønner godt att du likte den. Flotte luer i innlegget under også. Kreativ du i romjula skjønner eg. har ikkje fått gjort så mye eg da.
Fortsatt fin romjul