søndag 1. januar 2012

Årsoppgjer:)


Eg har sett litt over kva eg har brukt 2011 til. Jaja, eg må vel innrømme at ikkje heile livet mitt blir lagt ut i bloggen.... Men det eg har laga, blir vel presentert her;)
Bileta ligg jo alt i bloggen, så her laga eg ein ørliten kollasj av noko av det eg har strikka. Og så kan eg vel telle over!

Eg startar med det høgaste talet: 17 luer!
2 par vottar, 4 par sokkar, 1 par tøfler, 2 panneband, 4 halsar/kragar, 3 sjal/skjerf.
1 vest, 2 jakker, 2 gensarar, 2 toppar, 3 babyteppe, 4 tunikaer.
Og så litt småplukk, som dokkekjole, gryteunderlag, dokkesovepose, leggvarmarar.
Til saman har eg rapportert inn 52 ulike ting.

I løpet av 2011 har eg strikka opp 7695 gram garn. Det er faktisk rekord sidan eg starta å halde kontroll på slikt. Men det er ikkje så store skilnader på kor mykje eg brukar frå år til år, ser eg.

Målet for 2012 får vere å strikke fleire sokkar og færre luer.... Men samtidig tenkte eg nylig på at det sikkert er behov for fleire prematurluer og sokkar, og kanskje teppe også. Det skal eg også få gjort meir av i løpet av året!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei og godt nyttår :)
Lenge sidan sist eg var på bloggrunde, så her var mykje nytt og fint sidan sist :))