torsdag 22. mai 2008

Siste småplukk frå Sunnmøre

Og kva er det vi fyller dagane med på Sunnmøre? Litt ymse:) No har eg prøvd å lage maskemarkørar, men eg er ganske klønete enno. Eg går ut frå at det vil rette seg etterkvart. Øving gjer meister. I alle fall ofte....

Og eg har strikka ein kjøkenklut til! Garnet er Tuva.

I pulsvarmar-alongen kunne vi velge mellom tre mønster denne månaden. Eg var ikkje gira på å strikke holmønster, så då vart det sjakkruter. Dei viser nesten ikkje på bildet, men dei er der... og viser litt betre in natura. Desse er strikka i Juvel.

Dersom du vil lage liknande, kan du finne mønsteret her!

Mammaen min har ganske nyleg fylt 60 år! Det er ein god grunn til å lage til litt selskapeligheit. Denne veka var alle syskena med ektefeller på besøk til treretters middag med "litt kaker" etterpå. Slik ser "litt kaker" ut...
Min kjære påstod at mora mi lagar fire kaker på den tida eg lagar ei. Og det er kanskje sant. Eller så er ho flinkare enn meg til å planlegge korleis dette kan gjerast. Og om nokon skulle vere i tvil: Dei smakar SÅÅÅ godt også!

2 kommentarer:

garn og pinner og ... sa...

Snakk om å få vann i munnen.... det såg godt ut... heldige dere som har spist så godt!!! :-)

Ida E sa...

Typisk sunnmørsk kakebord!
Ha en god sommer.
Hilsen Ida