onsdag 18. juni 2008

Hemmeleg venn

Eg har fått pakke! Og denne gongen fekk eg ingen hint, så eg må evt. leite litt med basis i avsendaradressa, som berre var eit stadnamn.

Men eg er kjempeglad for pakken! Det er berre så herleg med så mykje kjekt i postkassa ein heilt vanleg onsdag, med regn i lufta og stress i blodbanene...
Eg har fått 6 hekla roser, i ulike fargar! Eg veit ikkje kva eg skal bruke dei til enno, men ser for meg mange muligheiter.

Tre raude nøster bomullsgarn, Safran, det har eg aldri sett før! Det blir spennande å lage noko av det. Herleg glad farge:)
Og så sjokolade, da... Både Kvikk Lunsj og Hobby:) Mmmmmmmmmmm...

Kva seier du? Vil du sjå bilde? OK, då! Nyt den perfekte pakken! Og til min hemmelege venn: TUSEN TAKK!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Heisann. No er det helg, og for min del også sommerferie, 2 herlige måneder med fri :) Ønsker deg ei fin sankthanshelg. Klem fra Ronille

Anonym sa...

En fin pakke!

Riktig god helg :)