onsdag 16. juli 2008

Perfekt ver for inneaktivitet!

No er det nesten haust på Sunnmøre! I dag er det sidelengs regn og 12 grader. Det er ypperlig ver til å vere inne i. Så no har eg baka og kosa meg inne:) Det er kjekt med familie på besøk i nabohuset også, så borna spring mellom husa og har det eigentleg ganske fint.

I slikt ver er det kos å lage mat! Så no har eg baka aniskringler og bollar, og vi har gjort eit godt forsøk på å ete dei opp. Det vart litt til overs, så eg har litt i bakhand til ein annan dag også!



Eg vurderte ei stund om eg skulle plukke fram perler eller symaskin. I dag vann perlene. Så eg har laga nokre maskemarkørar, to kan vere nøkkelring om det skulle passe betre. Eller markørar for svært tjukke pinnar!


Det er koselig pusle-arbeid, dette. Eg har ikkje alt utstyr som eg kunne tenkt meg, men etter å ha prøvd nokre gongar, trur eg at eg får det til... Så får vi sjå om neste produksjon vert annleis:)

4 kommentarer:

Linn sa...

ojojoj, det ser jammen godt ut! virkelig en god ide på sånne dager når det ikke er vær til å gå ut. tak for en flott ide!

Anonym sa...

åh - nå ble jeg sulten...

Fortsatt god helg :)

Hannes hage sa...

Så gode bollene dine ser ut, jeg ble riktig bolle-sulten her jeg sitter.
Ønsker deg en fin lørdagskveld.

Anonym sa...

Du har visst holdt på med det samme som jeg denne uken, du! Deilig bakst og fine maskemarkører!