onsdag 16. juli 2008

Noko har vi vel produsert den siste veka?

Dette garnet har no vore brukt til tre ulike ting. Og den tredje gongen gadd eg ikkje å rekke opp att. Det var fyrst ei lue, så ei lue strikka sidelengs, men ingen av dei vart heilt som eg ville.

Så no er det eit teppe til dokkene til jentene. Dei treng nok litt å pakke seg inn i. Dei har nemlig ikkje klede på seg alltid....
Og så er det jo praktisk å bruke det samme garnet tre gongar, så slepp ein å ta med så mykje garn på ferie!
Tanken var å lage eit lite sjal til ei av jentene, men med restegarn frå Tyrkia er det liksom ikkje så lett å kjøpe meir når det vart litt for lite...

Eg har strikka pulsvarmarar denne månaden også. Desse er strikka av Falk. Oppskrifta finn du her!

På turen hadde eg med litt lestegarn, og det vart to par tjukkelestar til jentene mine i tillegg til ein barbiekjole. Det eine paret er strikka i ein tråd Regia og ein tråd tynn alpakka.

Ingen kommentarer: