søndag 27. juli 2008

Vinnaren er kåra!

Eg har fått over 10000 besøk i bloggen min!

Og som eg lova, har eg trekt ut ein vinnar blant dei som la igjen kommentar:) Og den heldige er...... Rosa! *fanfare*
Du kan finne bloggen hennar her.

Ho skal få ei overrasking i posten. I teorien. I praksis vert det lite overraskende, når eg må få adressa, og gjerne kan tenke meg å vise fram kva ho får...

Eg kan fortelle det, i alle fall;) Eg tenkte å sende ein pakke med ein strikka klut, og nokre små nøster i tillegg. Så kan typer, fargar etc vere ei overrasking!

5 kommentarer:

Anonym sa...

gratulerer med over 10000 besøkende. Jeg må visst legge inn et slikt telleverk.Vet ikke hvordan, men med 4tenåringer i hus, kan det hende noen kan hjelpe

amylin sa...

Gratulerer med så mange besøkende! Så ut som en flott fisketur også. Ha en fortsatt god sommer!

eple sa...

Nei men..vant jeg?? Så kjempegøy - gleder meg til pakke i posten jeg :) Sender adr osv som pm v Hobbyboden. Og til deg, gratulerer med 10000! Du har virkelig en blogg det er verdt å besøke!

Bodil sa...

Grattis meg maaange besøkande :)
Og takk for komm.på bloggen min. Vi hadde en flott konf. Været viste seg fra sin beste side. Og ikkje så rart du såg nokre sunnmørsbunader, eg er jo sunnmøring ;)

Anonym sa...

Hei. Jeg har vært på ferie, men er nå hjemme. Ser i bloggen at du hadde et spørsmål til hullmaskene. Du skal strikke den samme omgangen hele tiden. Ingen returpinne.