mandag 1. september 2008

Er det haust no?

Kalenderen viser 1. september. Det høyrest veldig haustleg ut, ikkje sant?

Eg stiller med kakao når hauststormane kjem:) I dag er det sol frå nesten heilt blå himmel, så i dag er det fin haust! Nesten sommar, faktisk.

Eg skal ha ei herleg veke! I morgon skal eg på kurs, og torsdag og fredag skal eg på konferanse i Oslo og til og med bu på hotell. Og enda betre er det at eg skal besøke Judit i etterkant av konferansen, eg har avtalt å bu der frå fredag til søndag! Høyrest ikkje så verst ut, dette?

Eg har ikkje vore på slike konferanser før, så eg er litt spent. Det er FO som inviterer. FO er forkortelsen til Fellesorganisasjonen for barnevernpedagoger, sosionomer og vernepleiere. Eg syns det er logisk at FO må brukast i det daglege;)

Endeleg får eg vere med på ei konferanse for FO-arar i skulen. Det må bli bra!

Ingen kommentarer: