tirsdag 2. september 2008

Oj, no vart det mykje meir garn her!

Nille har 50% på ein del garn som dei skal slutte å ha. Det er litt ille:) For eg burde ikkje kjøpe masse garn uten å ha ein klar plan for kva eg skal bruke det til!! Det vart eit utval av Topp t`tå, i grått, rosa og lilla. Det skal truleg bli ullbukse til ei av eller begge jentene.
I tillegg plukka meg med meg litt babyull, i fargar som kan passe til lue til ein kar. Dersom det skal verte lue, kan det nok bli dobbel tråd, for dette er jo ganske tynt.

Eg har strikka ein klut til! Eg var i tvil om det var ein gryteklut, men med tynt bomullsgarn og pinnar 2,5 er det nok ein klut, ja. Gryteklutane får eg lage seinare:)

1 kommentar:

Hannes hage sa...

Ja, dette var litt av et garnkupp. Mange lekre farger. Jeg er enig med deg, det er litt vanskelig å kjøpe garn når en ikke har helt planen klar for hva det skal brukes til.
Flott klut også, man kan jo ikke ha for mange av dem.
Ønsker deg en fin dag.