søndag 21. september 2008

Søndagstur

I dag har det vore nydelig, varmt ver på Sunnmøre. Det må utnyttast! Vi tok ein liten tur med minstemor i beremeis. Jaja, ho klarer jo å gå korte stykke, men det er litt kjappare å kunne ta beremeisa på ryggen innimellom!

Prinsessa har strikkmotor, ho susar av garde i full fart, og så er det bom stopp etter ei stund. Men det skal ikkje lange pausen til før motoren er trekt opp att...

I dag fann vi massevis av bær! Blåbær, tyttebær og litt andre typer. Minstemor syns dette er fantastisk:) Eg veit at det ikkje er pent gjort å nappe av ein kvist av blåbærlyngen, men det var mykje der. Og det var dessuten ikkje eg som gjorde det, så det så!

Utsikta er flott, både på veg opp, og på veg ned på andre sida.

Over her er utsikta mot eit vatn på øya vår, men under ser vi utover sjøen og fjorden. Det er vakkert begge vegar, ikkja sant?

3 kommentarer:

Mångsysslare sa...

Så fint det er. her hos meg er det bare flatt og jorder så langt øyet kan se, bare avbrutt av noen trær, hus og kirker.

Anonym sa...

Kjekt å gå slike turer nå om høsten. Så heldige dere var som fant bær!

Maria sa...

Det ser ut som de hadde ein kjempeflott tur - herleg å kome seg ut når det først er litt finevêr. Eg hugsar framleis bærturane vi tok då eg var liten! De er iallfall heldige som har så fint turterreng.