fredag 31. oktober 2008

Ha det!

No er eg snart på veg til London!

Må berre sladre:)

Det er litt irriterende at vi må reise om Gardermoen, medan det forrige helg var direktefly frå Vigra. Sjølvsagt var våre billettar akkurat ei lita veke for seine...

Vi reiser saman med kollegaene til gubben, for fyrste gong. Han har jobba der i 14 år, så det er vel på tide, da?

Gler meg, er litt reisesjuk og veldig spent!

Før eg tek båten til flyplassen skal eg på kafe i barnehagen. Det vert sikkert sørgelig å gå frå gullungane, men eg veit at dei kjem til å kose seg saman med besteforeldra medan foreldra er på vift. Morfaren har planlagt pannekaker til middag:)

Halloween er eg berre glad for å stikke av frå!

3 kommentarer:

Frau Putz sa...

Hej Anlen
Ha' en fantastisk tur til London. Bare det var mig. Jeg kunne godt bruge en weekend med gemalen - og uden børn.
Juleshopping...
Og husk at uldgarn skulle være vældig billigt i England... endnu en undskyldning for shopping... :o)

Judit sa...

London ja, dit vil eg også. Kos dokke:-)

Maria sa...

Oi, god tur til deg! Håpar du får eit fint opphald! Og ja, definitivt sjekk ut litt garn når du er der - eg synest ikkje det eg såg på var så billeg, men det var uansett veldig kjekt med heilt nytt utval! Ha god plass i kofferten ... :)