søndag 7. desember 2008

Snakk om god match?

Dette er vel noko av det mest passende eg har opplevd på lenge. Berre høyr her:

I går strikka eg ferdig eit par vottar til minstemor, med utgangspunkt i blånisseoppskrifta. Vottane er strikka i Vamsegarn. I går kveld vart det ikkje til at eg sette på maskina for å tove dei. Det kunne vente til i dag.

Og i dag vart det pynt på dei!

For i adventskalenderen i dag fann eg ull til å nålefilte!!

Eg som aldri har hatt nål til dette, men no hadde både eit prosjekt som var klart til toving, ny nål og splitterny ull i lekre fargar... Det kan vel ikkje bli betre?

Einaste ulempa no var at minstemor måtte bruke gamle vottar fordi desse var våte etter tovinga enno. Ho hadde SÅ lyst til å bruke dei med ein gong!

6 kommentarer:

Anonym sa...

så flaks at du hadde votter klar akkurat i dag da.
De ble kjempefine:)

det er jo alltid så moro å prøve på noe nytt!

Judit sa...

Kjempefine vottar!
Følger spent med på adventskalenderen din, og er skikkelig misunnelig:-)

Hannes hage sa...

Kjempesøte votter!

Maria sa...

Å, dei vart kjempeflotte! Gjorde seg fint med dei fargane, snakk om flaks! Av og til klaffar det berre! Fin detalj med sløyfene også.

Anonym sa...

Hei:)
Du lurte på hvor jeg hadde fått tak i ullen. Den du fikk i pakken er fra Jarbo. Den er kjøpt på en garnbutikk som fører Jarbo garn.
Ellers har panduro noe som heter regnbueull, den er også slik melert:)
Finnes sikkert flere som sleger også.

Jeg har kosa meg med julemusikk i går:) og i dag var det nydelig garn å finne i pakken. Tusen takk.
Jeg skal prøve å få blogga det i løpet av dagen:)

Hilde C. sa...

Åh, så skjønne votter. Ikke rart hun er ivrig etter å bruke dem :-)