søndag 22. februar 2009

Nye tøfler til mannen i mitt liv

No er tøflene til gubben i vaskemaskina. Eg trur nok at dei vil krympe ein smule i løpet av prosessen. Slik såg dei ut før dei gjekk i vask:)

Sidan dette er eit bidrag til konkurransen om regional strikking i hobbyboden, må eg dokumentere kva vekta er også...


Det er ikkje berre tid til strikking i heimen, eigentleg altfor lite tid til strikking... I går laga vi blant anna sjokoladekake til barnebursdagsselskap om nokre dagar.


Her er gårsdagens ovnsvott ferdig tova. Den er litt vid, men eg trur den funkar. Om eg rekk det, strikkar eg ein ny, litt smalare:) Mottakaren er på hyttetur, så eg har litt ekstra tid før overrekkinga.

Gullungen syns dette var ein stilig vott, men bittelitt stor;)

1 kommentar:

Hannes hage sa...

Nam, nam, så god sjokoladekaken ser ut! Jeg får helt vann i munnen.