fredag 17. april 2009

Hemmelig venn har sendt meg pakke!


Er ikkje dette ein god dag? Sola skin, det er helg, og eg har fått pakke:) I pakken fann eg utrulig mange spennende saker! Rosa og lilla er eit gjennomgåande tema, og det passar ypperleg i familien. Rosamelert raggegarn, rosamelert Rosendahl, rosa/lillamelert Cocoon (det har eg aldri prøvd før, så det vert spennende!) og så dette her:

Det er garn med paljettar på..... Kan det bli betre? Eg lurer på om det er smart å strikke det inn saman med noko anna, eller om det skal få vere kanting på småprosjekt til dei to engleborna mine.



Ser du at det er sjokolade på bildet? Du ser vel ikkje at eg alt har opna den? Nam;) Teen er frå Tanzania, eg veit jammen ikkje kvar min hemmelige venn gjer innkjøpa sine! Ho hintar om at ho er frå same område som eg var i påska, men eg er ikkje sikker på kven ho er likevel.No veit eg det:) Det var jo nragnhild! Tusen takk!!

2 kommentarer:

mimouna sa...

Så kjekk pakke, masse fint garn her.

Ønsker dere en god helg! :o)

nragnhild sa...

Visst var det meg ;)

Så koselig du likte gaven - var innom bloggen her noen turer for å se hva som kunne være noe du kunne/ville bruke :)

Teen er forøvrig kjøpt i Dar es Salaam! :)