søndag 30. august 2009

Litt smått og godt:)

Eg har av og til kjole eller skjørt på jobb. Eller tights. Fellesnemnar: Ingen lommer. Det er ein dårleg ide når ein må ha nøklar med seg rundt på skulen. Svaret er oppfunne: Nøkkelsnor. Men eg likar ikkje å gå med dinglande nøklar som skranglar når eg går. Så då måtte eg berre prøve å lage eit anna svar.... Dette er ei bittelita veske, hekla i bambusgarn frå Tyrkia. Reima er lang nok til å bli brukt på skrå over ei skulder. Så då er det berre å sjå om eg likar å bruke denne... Nøkkelen er berre for å vise størrelsen.
Eg har eit lite samanlikningsprosjekt her. Svigermor laga plommesylte, og ho var flittig og skrella plommene og fjerna steinane. Sylta er veldig god, og lys guloransje på farge. Så var det faktisk mykje plommer igjen på treet etterpå, og eg ville teste litt... Mi plommesylte er laga av heile plommer, og så plukka eg ut steinane etter at den hadde kokt ei stund. Ein del skal plukka eg også. Sylta smakar sterkare, men er jammen god likevel. Og sjå forskjellen på fargen!! Plommene er frå det same treet;)


Er vi ikkje heldige som har ei lita kanin å kose med? Trampe likar å vere inne saman med jentene, då vert det mykje kosing. Og dersom det i tillegg vankar litt god mat, er det stas!

3 kommentarer:

Hanne sa...

Smart nøkkelpung! Og morsomt å se resultatet av plommeeksperimentet!

mimouna sa...

Lurt med en slik liten nøkkelpung. Mamma og farmor laget syltetøy på hver sin måte, og det ble akkurat som dine to. Farmor sitt ble mørkere med litt mer "voksen" smak.

Frau Putz sa...

Hej Anlen
Jeg synes den røde blommemarmelade har en helt fantastisk farve. Så kan man vel godt spise lidt skind, hvis man ikke orker at tage det hele ud når marmeladen er kogt.

Hvis du orker, så vil jeg gerne have din opskrift på "Hermetiske blommer" i Madeira. Det har jeg aldrig prøvet før, men i DK har vi en chokolade, som er fyldt med blomme i Madeira - og det smager så englene synger, så jeg tænker dit "husmoder"-projekt var lig det.
Ha' en god helg. Lyder som om du trænger til at slappe helt af efter hektisk uge i skolen :o)