torsdag 17. desember 2009

Min aller finaste julesong



Det er knapt noko som gjev meir julestemning enn ein fin julesong. For meg er visst songen direktekobla til nokre nervetrådar, det går i alle fall rett inn i hjartet:)

Deilig er jorden er mykje brukt som allsong i desse dagar, og i dag var eg på kommunestyremøte der denne var allsong ved starten av møtet. Fin start på eit langt møte.
Saklista var ikkje så veldig lang, men når budsjettet er siste sak tek det jo litt tid... Møtet starta alt kl 16.00, nettopp fordi møtet brukar å bli langvarig. Vi var ferdige klokka 22.30. Jaja, vi hadde det ikkje så ille, det var til og med middag midt i møtet: Ei diger panne med nydelig brennsnut. Skikkeleg god var den, rett og slett!

Og etterpå fekk vi klementinar og Twist. Dessverre var KrF sin representant like glad i Cocos-bitane som eg er.... ;) Men eg fekk Banan, det får eg aldri heime, for her vinn jentene kampen om den!

1 kommentar:

AnitaK sa...

Nå er jeg verken fan av Krf eller kokos, men hvorfor i all verden lar du andre stjele favorittene dine, du må være frampå vettu, når det er noe du vil ha, evt bruke en tynn strikkepinne... Ha en nydelig helg, klem