onsdag 2. desember 2009

Når en pepperkakebaker baker pepperbakekaker...

Hei og hå, det er snart jul i heimen! No er peparkakene på plass. Ok, dei er ikkje i boks enno, men det er berre fordi dei skal få vente til dei er skikkeleg kalde. Vi har hatt eit lite minibakeri på kjøkenet i kveld, og det vart både peparkaker og peparnøtter.

Peparkakene er henta frå sunnmørsbakaren i Lom, Schakenda, sitt arkiv:)

I teorien kunne vi ha baka på dagtid, for minstemor var sjuk og eg måtte vere heime. Men ho var rett og slett skikkeleg sjuk, slik at eg måtte site med henne på fanget og trøste når magen var på det vondaste. Utpå dagen letta det litt, og då pappa kom heim kunne vi med godt samvit sette igang på kjøkenet.

Midt på dag måtte eg låne inn svigerforeldra mine til å vere barnevakt, for det var eit møte eg berre MÅTTE på. Det er spennende å møte nyankomne born, rett frå Afghanistan, og skulle prøve å presentere alt dei treng å vite om norsk skule og kvardag i løpet av ein times samtale med tolk på telefon! Det gjekk bra, eg er optimistisk med tanke på framtida deira i landet.
Og for kvar gong eg gjer dette, er det kanskje litt mindre nifst? Kanskje....

Ingen kommentarer: