fredag 1. januar 2010

Godt nytt år, med sjølvmelding


Rakettene er ferdige, 2010 har kome i siget. Det ser lovande ut enno! Vi har hatt fint ver, og nytta dagen til sparktur med kanina på fanget:)

I slike tider er det visst vanleg å sjå litt tilbake på året som gjekk. Kva fekk vi ut av 2009? Det er ikkje alt som er like lett å telle opp, men på hobbysida går det i alle fall an å få ei viss oversikt.

I året som gjekk har eg brukt opp 7621 gram garn. Det er litt meir enn året før!

Dersom eg tel prosjekta, har eg laga 77 ulike ting!

Det har blitt klart mest til å ha på toppen:) Heile 25 luer/ panneband, i tillegg til 6 vottepar, 9 par sokkar, 6 kjolar/tunikaer, og så har eg laga siteunderlag, fleire par tøfler, kjøkenklutar, shorts og topp, puff daddy, vesker, skjerf, hals og diverse slikt.

No er det blanke ark og nye muligheiter. Eg har ein kjole til meg sjølv på pinnane, det garnet kjøpte eg 28.des, etter å ha sikla litt på det rett før jul. Fyrste dag med open butikk måtte eg berre stille opp;)


8 kommentarer:

Tovepia sa...

Gleder meg til å se dine nye prosjekter i det nye året;) Og sannelig går det unna med garn i denne bloggeverdenen:D
Kos deg i helga også, og klem fra meg;)

Torunn sa...

Godt Nyttår til deg!
Du har jammen meg laget mye i 2009!! Spennende å følge med i 2010 også :)

tintin sa...

Ja, du har jammen produsert i løpet av 2009. Jeg har så kort fartstid i bloggen at jeg holder med til den ene sjølvmeldinga på altinn.no for denne gangen;)
Er spent på å se kjolen du skal i gang med.

Sidselsidserk sa...

Ja, du har ikke ligget på latsiden! Gleder meg til å se hva det nye året bringer:-)

Greta sa...

Hei på deg. Det var litt av ein produksjon. Har ikkje hatt opptelling på det eg har laga. Det har blitt ein del iløpet av året. og meir skal det verte i år og helsa held og det gjer den.
Syns det begynner å verte litt for kaldt her no, men er ut ein tur kvar dag, hittil.
Kos deg videre i helga. Eg og har strikka kjole/tunika til emg sjølv om dei ssite dagene. Den kjem snart på bloggen.
klem

Judit sa...

Godt nyttår! Gleder meg til å følge med på alle prosjektene dine i 2010 også!! Klem fra meg:-)

sissel sa...

Morsomt å se et helt års produksjon :) Tror ikke det blir noe oppsummering fra meg.
Har allerede endel nye ting på pinnane, har også kasta endel ufoèr. Ny start på nytt år ;)
Me bloggast i det nye året også

AnitaK sa...

Godt nytt år du, synes produksjonen din er imponerende, men aller mest tror jeg at jeg er imponert over puff daddy, den gjorde inntrykk :) klem