onsdag 20. januar 2010

Onsdagskveld

Onsdag er House-kveld. Gubben er heldigvis på fotballtrening, for han syns House er ein pompøs dust, noko som for så vidt stemmer. Men i dag er det jo så trist! Unge legar som vi har blitt kjent med skal ikkje døy! Det er liksom imot reglane... Dessutan er det vel litt feil at House sjølv er alvorleg skada, skal han også stryke med??

Uansett har eg rigga meg til godt her. Med godt brød og godt smør er det ikkje behov for meir pålegg. Og god te i koppen, det gjer susen! Blomstrane på bordet er fine å sjå på, eg trur ikkje eg skal smake på dei. Det tek kanina seg av når ho får ein sjanse;)


Elles har eg kome eit godt stykke på Little Sisters Dress, til tantejenta mi;)
Samtidig studerer eg litt i boka Hekleglede, som eg var smart nok til å bestille på biblioteket! Dei har ikkje alt mogleg her, men dei kan skaffe alt! Eg vurderte ei stund å kjøpe nokre av bøkene som frista meg i ei tilbodsblekke som kom i posten. Det er berre det at eg vanlegvis kjøper ei bok fordi eg er nysgjerrig, men sjeldan endar med å finne noko eg MÅ lage. Så no kan eg kose meg med bøkene, og levere dei tilbake når eg er lei...



4 kommentarer:

sissel sa...

koselig onsdagskveld, hadde syklubb i kveld så jeg gikk glipp av House, liker den serien.
Har lurt litt på den hekleboka jeg også, håper veninna mi har. Vi kjøper ofte litt forskjellige bøker, tilsammen har vi masse :)
Ha det fint resten av uka, du har rett i at det snart er helg. Ukene bare flyr. Om 2 uker skal vi til SUnnmøre..

Stubbetufsa sa...

Der sa du noe! Jeg skulle kanskje dra på biblioteket for å finne noe inspirerende? Du høres litt inspirert ut, selv om du har ei bok å kikke i, jeg mener, du,strikker!

tintin sa...

Liker bærestykket på Little Sisters Dress, spent på det ferdige resultatet. Den boka Hekleglede har jeg, har ikke lagd noe fra den, men elsker å sitte å titte. Har enormt mye hobbybøker, og bruker en del samme taktikken som du med biblioteket. Har nemlig gått på noen bok-bommer gjennom åra.

mimouna sa...

Ser ut som en perfekt onsdagskveld. Te, godt brød og et strikketøy, det er en uslåelig kombinasjon, med og uten doktor House. :o)

Ha en fin helg!