onsdag 7. april 2010

Vinter blir til vår


Bjorli bygger nytt. Her er Vetlegrenda, eit sjarmerande prosjekt! Gata består av små hus, tett i tett, der det er leiligheit oppe og rom for ei eller anna slags forretningsdrift nede. Eigentleg skulle det ha vore storslått opning no i påska, men det vart ikkje ferdig i tide. Likevel er det nokre som har kome seg på plass, så vi kjøpte nydeleg kake i eine enden av gata og såg nydelege kjolar i andre enden. Det vert spennande å kome tilbake!

Her ser du ulempa med påskehytte... Det er elles god veg til hytta, men i snøsmeltinga vert vegen på magisk vis omdanna til ein åker. Det er berre å kome med settepotetene!

Heldigvis tørkar vegen opp att kvart år;)

Og så må eg vise fram kor vakkert det er i Romsdalen. Ikkje ille!

7 kommentarer:

Tovepia sa...

Ja, vakkert! Denne vårløysa får vi vel finne oss i, den varer ikke så lenge;)
Nyt våren og klem fra meg;)

Greta sa...

Det er vakkert der oppe, heilt klart. liker best utsikta ut ørskogvika eg da :)
Så spennde det på Bjorli da. Så amnge år sidan eg kjørte den vegen. Før kjørte vi der mange ganger i året. Må innom på ein trundtur der ein gong skjønner eg.
Ha ein fin ettermiddag

Smarie sa...

Vakkert ;o)

Tess sa...

Helt enig, Romsdalen er vakker!
Spennende prosjekt på Bjorli. Det må utforskes!
Ha en flott kveld!

Vibekes lille ullne sa...

Vetlegrenda så koselig ut og Romsdalen er ubeskrivelig vakker! :)

mimouna sa...

Flott bebyggelse og vakker natur! Likte konseptet med den gaten med småbutikker nede og leiligheter oppe, det blir et levende miljø av slikt. Koselig å rusle i sånne gater.

Ønsker deg en god helg!

arieldog sa...

Artig å sjå dei husa - har berre vore der ein gong i min ungdom, og då såg eg ingen fine hus...