fredag 2. juli 2010

Ei fantastisk og vond bok


Eg har lest bok i rekordfart. Eg klarte ikkje å legge den frå meg, rett og slett! I går kveld fekk eg låne Idas dans av systra mi, og i dag tidleg leverte eg den vidare til neste syster.

Ord blir fattige målt opp mot denne historien. Det er berre å lese! Eg grein frå side tre. Klumpen i halsen var der nesten heile tida, og tårene måtte tørkast av og til.

Nydeleg. Sørgeleg. Vakkert. Intenst. Altoppslukande. Vondt. Men mest av alt: Ei nydeleg skildring av inderleg kjærleik, mellom mor og dotter, og mellom dei andre i familien og nettverket.


Om du ikkje alt har lest denne, må du faktisk berre gjere det.


Boka er ikkje ny, og i dag såg eg at Haugen Bok sel den til 99 kroner. Det er den absolutt verdt!

1 kommentar:

Tovepia sa...

Jeg leser bøker for sjelden, men når en bok griper, da sitter jeg også pal til den er lest ferdig;)

Ha ei riktig god helg og klem fra meg;)