tirsdag 31. august 2010

Neptunbryllupssjal...

Eg lurer på om eg har bryllupssjal! I alle fall har eg strikka Little Shells av Wollmeise, fargen heiter Neptun. Det passar vel bra med skjell og sjøgudar saman? Og kvifor eg tenker på bryllup kan du vel også få vite: Eg har ny kjole i akkurat denne fargen! Det hadde vore dumt å ikkje ta med seg sjalet, på ein måte....

Men så er det ikkje sikkert at det passar i stilen, så eg må vel vurdere litt til.

Eg har enno 40 gram att av Wollmeisehespa, så eg kan alltids strikke eller hekle noko meir pynt til kjolen. Kanskje eit armband?? Det må eg også vurdere litt til!


Eg har auka kraftig på oppskrifta, det hadde blitt eit bittelite sjal med berre dei repetisjonane som stod i oppskrifta.


9 kommentarer:

Annika sa...

Nydlig farge. Eg har også kjole i den fargen! Skal du i bryllaup i haust?

Lunamon sa...

Aldeles nydelig sjal i en utrooolig farge. Gled deg til å bruke dette stasplagget.
Ha en flott dag videre.

Hanne sa...

Herlig farge og nydelig sjal :D

Hege sa...

Nydelig sjal. Likte veldig godt mønsteret :)
Og en herlig farge ;)

mimouna sa...

Nydelig farge! Når det gjelder mønsteret er jeg vel litt inhabil, hihi!

Har du sett at Margrethe har strikket blondepulsvarmere i samme mønster?

Unknown sa...

Wow helt utrolig lekkert :-)

Xhantippe sa...

Flott er det sjalet iallefall! Vurderer å hive meg ut på jeg også.

Sidselsidserk sa...

Nydelig sjal!

Judit sa...

Flott sjal i maritim stil:-)