mandag 14. februar 2011

Nytt luealternativ til kollega Kristin:)


Når gode kollegaer har lyst på svart lue, må eg lage eit par;) Eg laga ei forrige veke som vart veldig vid i toppen, så eg laga ei til som er litt meir "vanleg". Begge er strikka i Sterk. No la eg opp 100 masker og strikka oppbrettkant. Deretter auka eg omtrent 20 masker jamnt fordelt. Det vert spennende om ho likar nokon av desse;)
Eg strikkar jo stadig luer, så eg kan sikkert kome opp med fleire alternativ!

Posted by Picasa

7 kommentarer:

Greta sa...

Kanskje ho liker begge så godt at ho vil ha begge. Fin var denne og syns eg. Ha ein fin dag

my little scrapping corner sa...

kjempeflotte luer :)

Topsy sa...

Fin lue, akkurat passe baggy, og veldig søt oppbrettskant :)

Vibekes lille grønne sa...

Så fin lue, veldig fin fasong og artig med oppbrettskanten! :)

mimouna sa...

Gøy å strikke luer. Og heldig kollega som får velge! Denne var enkel og fin.

Irene sa...

Fine luer med veldig fin kant!

nragnhild sa...

Greit å være kollega med ein snill og flittig strikker! ;)

Og apropos heldig eller uheldig: du var heldig som ikkje vart truffe verre. Absolutt!!