søndag 3. april 2011

Fillekanin!


Eg syns av og til kaninen vår er ganske søt. Men han er ikkje søt i det heile når han tissar i stolen, så eg må vaske igjen... Og han er dessverre litt begeistra for å gnage på ledningar og denslags. No har eg stort sett klart å få Prinsessa til å forstå at det er til alles (les: kaninen sitt) beste at han blir passe på når han er inne på besøk.

I går kveld streva eg brått med å strikke på skjerfet eg held på med. Det var noko som ikkje gleid som venta. Så då eg sjekka litt ekstra, fann eg ut at vaieren var nesten heilt av.... Gjett om det var ein kanin som hadde fått gå litt for fritt!

Jammen flaks at det ikkje var ein favorittstrikkepinne. Elles kunne det nok ha sett mørkt ut for Trampe!

Elles minner eg om at eg gir vekk eit påskeegg om ei vekes tid:) Meir info finn du her!

Ingen kommentarer: