onsdag 18. mai 2011

Restegarns-Multnomah

I mai fekk vi som vankar på Hobbyboden i oppgåve å strikke sjal av ei eller anna type. Eg romsterte i strikkekorga mi og kom over litt restar av Plumet og Kid Silk, trur eg... I alle fall kom eg kjapt til at dette kan bli eit sjal:) På biletet er det verken blokka eller glatta ut på anna vis, men du får eit inntrykk... Så sukkersøtt sjal har eg aldri hatt, og eg ser ikkje for meg at eg kjem til å slite det ut. Men kanskje kan ei av jentene like det? Dei likar vanlegvis rosa!


4 kommentarer:

Tove sin strikkeside sa...

Sjalet ditt ble kjempefint. Sikkert noen som blir glad for å bruke det

Hilde sa...

Sjalet ble flott. Godt å få brukt opp restegarnet. :-)

Anonym sa...

Kjempefint :D
ps: 17.maiblomsten er oppskrift fra drops sine sider.

Wenche/chawo sa...

Kjempefint sjal,du har strikket.